Stanisław Bogacki – prezes zarządu grupy solar

Rynek rosyjski jest bardzo podobny do rynku polskiego, chociażby ze względu na tworzącą się klasę średnią oraz koncentrację handlu w centrach handlowych. W Niemczech o wiele trudniej jest wejść do atrakcyjnej galerii handlowej, dlatego rozwój naszej sieci uzależniamy od pozyskania atrakcyjnych lokalizacji.

Spółka Solar ma w swojej ofercie ekskluzywną odzież damską. Firma działa na rynku od 1989 roku. Ubrania Solar można kupić w 72 sklepach należących do spółki, ośmiu placówkach prowadzonych przez franczyzobiorców oraz 116 butikach partnerskich. Marka jest również obecna poza granicami naszego kraju, gdzie działa 38 sklepów franczyzowych i partnerskich. To właśnie rozwój zagraniczny będzie dla firmy priorytetem

w najbliższych latach. Do końca tego roku za granicą ma powstać osiem sklepów franczyzowych, w tym trzy sklepy w Rosji oraz dwa w Niemczech. Na kolejny rok zaplanowano otwarcie 15 sklepów. W dalszych planach jest wprowadzenie marki na kolejne rynki europejskie oraz do krajów arabskich.

– Rynek rosyjski jest bardzo podobny do rynku polskiego, chociażby ze względu na tworzącą się klasę średnią oraz koncentrację handlu w centrach

handlowych. Między innymi dlatego, przynajmniej na początku, chcemy skupić się na rozwoju naszej sieci w tym kraju. Na początku sklepy Solar pojawią się w miastach liczących ok. 1 min mieszkańców – mówi Stanisław Bogacki, prezes zarządu Grupy Solar. – W Niemczech o wiele trudniej jest wejść do atrakcyjnej galerii handlowej, dlatego rozwój naszej sieci uzależniamy od pozyskania atrakcyjnych lokalizacji, (mkr)

Komentarze
Załaduj więcej podobnych artykułów
Załaduj więcej Redaktor
Załaduj więcej Dla biznesu

Dodaj komentarz

Sprawdź też

Last minute na wakacje zimowe: Gdzie znaleźć tańsze opcje na spontaniczny wyjazd na narty?

Wprowadzenie Planowanie wakacji zimowych w ostatniej chwili może być zarówno ekscytujące, …