Zapewne zdajesz sobie sprawę, że Twój gabinet lekarski powinien być reklamowany w internecie, czyli powinny być wdrożone działania samego marketingu medycznego.
Wiele osób z branży medycznej uważa, że nie może się promować, gdyż prawo tego zabrania. Oczywiście, normy prawne regulują działalność reklamową i znacznie ją ograniczają, lecz to nie jest tak, że nie można nic zrobić.
Marketing medyczny jest dobrą metodą na dotarcie do potencjalnego odbiorcy poprzez przekazanie mu szczegółowych danych o świadczonych usługach. Oczywiście to internet daje nam duże możliwości prowadzenia skutecznej promocji, zwłaszcza za pośrednictwem pozycjonowania stron internetowych.
Ważne jest, aby marketing medyczny najpierw poznać i zrozumieć, a także zaplanować dobrą strategię, dzięki której jednocześnie będziemy działać zgodnie z prawem, a z drugiej strony skutecznie wypromujemy swoją placówkę medyczną. Zapomnij o ogłoszeniu w prasie, bilbordach itp. Twoją podstawową wizytówką powinna być nowoczesna strona internetowa i atrakcyjna oprawa graficzna. Możliwe są jeszcze szersze możliwości reklamowania się za pomocą strony internetowej naszej placówki, np. poprzez media społecznościowe.